Comot-Comot Sekalian :P

Tuesday, July 12, 2011

.. adoiii abah ... jgn bwt lawak bole? :(

salam ! 


situasi : aku bgtau abah yg aku akn balek taiping hari jumaat kul 12tgh mlm..

tibe dlm kul 12tgh hari td ( hari selasa), abah aku call...


abah : dik ah, dik ah ade kelas ke ni?
aku : skang xde bah. tp jap ag ade la.
abah : abes tu dik ah nk smpai cni kul bpe?
aku : ha?? smpai mne? abah kt ner tu?
abah : skang abah, umi n kak ilah ade kt stesen ets ipoh.
aku : abah bwt pe kt sne?
abah : tggu dik ah la. dik ah ckp dik ah smpai kul 12..
aku : abahhhhhhhhhhh!!!!! bukan hari ni la.. ( dlm nada sedih smbil gelak)
abah : ooo.. abah da ade kt stesen ni. ingtkn balek hari ni..
aku : laa kan dik ah da ckp balek hari jumaat, kul 12tgh mlm..
abah : oo xde ah. abah xje je nk test2.. nnt hari jumaat, x yah nk kelam kabut cari stesen..
aku : (nada sedih). aaaa abah jgn ah ckp cmtu. dik ah rse cm nak balek skrg gak !
abah : HAHAH abah sje je.


pastu, abah bg phone kt akak aku ..


kak ilah : dik ah, nk tau x, abah da siap g tnye kaunter dah bile tren dr serebam smpai..
aku : waaaaaaaaaaa knp cmm tu? :( jgn ah bg dik ah sedey..
kak ilah : HAHAHAAHAHAHA  abah n umi memang smngt sgt. 
aku : alaaa.. tggu dik ah balek hari jumaat oke?
kak ilah : (gelak2 lagi)... hahaha.. xde ah abah sje je nk tgk jln.
aku : ooo yker? klu cm tu xpe ah. g r balek dlu. nnt hari jumaat dtg balk ! 
kak ilah : x nk dah ! merajuk. balek sndri nnt !HAHAHA ..


pastu umi ckp : dik ah, umi nmpk rail tren je. xde pon tren dik ah :(


aku da cm.. alaaaahai diorg ni.. jgn la bwt aku sdey ! sabar la. tggu dik ah balek oke? :(
ya Allah. cepat la masa berlalu. aku da rndu diorg sgt2 dah !!!!!! :( 








Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

2 comments:

Linda Marel said...

haipp.. salam terjah!

orang perak jugak eh? :)

FaFa EhA said...

haippp !!!!!!!!!!! wslm !
hehe yup2. :))