Comot-Comot Sekalian :P

Saturday, July 2, 2011

doa termakbul beb ! :D

salamm ! :)
haa oke doa aku da termakbul uh.
yeah mybe ni mmg la saket utk aku terima tp ni yg aku mntak kn. 
so, aku kne la trime jugak.

cm suspen je bunyik an?
haa selama ni aku x tau ape salah aku kt si dia smpai kiteorg clash an.
so, tiap2 hari aku doa yg aku nk sgt tau ape slh aku kt dye.
n now, aku da dpt jwpn dye ! 
terima kaseh ya Allah.
mybe mmg slh aku sbb terlalu caring sal dye, serabutkn hari2 dye.

dan skrg, aku da x nk letak hrpn ape2 lg kt dye,
biar ah dye ngn hdup dye .
dye nk hdup yg simple, tenang, n tak serabut kn.
so, nah amek amek ! :D

lps ni aku x yah sebok2 nk risau sal dye lg. 
pndai ah dye jge dri. dy da besar an. 

anyway, aku syg dye lg ker?
oh itu semestinya. susah nk hilang kn.
cume skrg ni, aku nk stop letak hrapn kt dy dah.
aku hrp prasaan syg ni akn hilang sikit2. :) 
amin ~~~~~~~




Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: