Comot-Comot Sekalian :P

Wednesday, July 6, 2011

.. madam mesty tension dgn jawapan sy :D

salam !

today aku ade quiz Malaysian Economy.
peh memang aku langsung tak de perasaan nak quiz an.
so, memang sebg pelajar, kne sediakn "NOTES" :D

masuk je kelas, memang da cop tempat "strategic" an.
pastuh madam masuk, tibe2 lak dye jd strict.
dye suh jarakkn meja, smpan sume brang2 n silent phone.
oke da cm final exam duhh !

aku m da cuak sbb tak stdy ape2  ! HAHA 

oke debaran bermula....
bukak kertas soalan.. n soalan dye, 

1 ) list 5 challenges in vision 2020..
2 ) what is the definition of economic development from islamic perspective
3 ) how to eradicate the proverty in urban area.

oke nk tau jwpn aku ape??
yg 1st tu memang aku merapu meraban ah kn. 
salah satu nyer aku ckp : the malaysian tradition will be forgotten -.-

oke jwpn tuk 2nd tu aku bole jwb sbb aku target tu yg masuk.

yg 3rd ni emmang hancusss ! memang gune logic akal 
jwpn aku 
1) build low cost housing
2) make more taxation or ask the rich people pay more zakat and give that zakat to poor people. HAHAHAHHA ! ayt tunggang langgang ! mengarut bai !
3) ask the poor people make own business
4) use the public transport in order to save cost. 
5) control the inflation rate.

oke maaf kn sy madam :( 
saya nk tgk toyol tp madam x nk bg an. HAHAH 
selamat menanda kertas sy :))



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: