Comot-Comot Sekalian :P

Thursday, September 15, 2011

awek kau lagi penting !

 salam !
ari ni aku baru dapat tau yg kau da remove aku dr fb kan.
terima kaseh la weh !
sebab awek, kau buang kawan.
kau memang sahabat sejati !!!!!!
dah la. kau pegi la kepit ngn awek kau.
aku nak tengok smpai bile awek kau bole tolong kau.
kau memang bole hidup tanpa kawan kn? :)


dari sem 2 kite kawan baek.
tp bile kau da dapat awek, kau buang sume.
kau sanggup tinggalkn kawan2 kau,
tahniah weh,
untung awek kau dapat kau.  








Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

4 comments:

Anonymous said...

kalau fb remove means remove friend selama-lamanyer la...?? aku xbuang kau, aku xpena buang kawan2 aku, so jgn la kau nk buat fitnah eha, kalau aku buang kau aku xkn contact kau, xkn jumpa kau, xkn msg kau,n lama da aku xtegur pandang muka kau.harap kau paham, aku nk kne jaga sebelah pihak lain, at the same time nk kne jaga hati kau gak kn, so paham la sikit...kau still member baik aku, kau blh kutuk org lain tp kau tau kn org yg kutuk kau tu try nk berubah,try nk berbaik n lupakan semua benda2 lama tp kau tu yg xnk berubah,..member kau nie sayang kau sangat2 eha....! :)jaga diri

FaFa EhA said...

kalau kau syg kau, kau x kn bwt aku mcm ni.
aku x ley trime org kutuk aku. sbb dye member baek aku. tertikam kot.

Anonymous said...

orang kutuk kau ape kne mengene ngan dy?? orang kutuk tu mmg xleh nk kate ape tp kau tu pn jgn la terlalu over sangat sampai nk kutuk orang lain...n kalau kau tertikam da lama da ada kesan tikaman kat dahi kau.. :)

FaFa EhA said...

ha? aku rse kau x fhm ape yg aku ckp tuh.
kau pon x fhm spe *dye* yg aku mksudkn.
anyway, aku pon x tau aku tgh berkomen ngn spe sebenarnyer nih -.-'