Comot-Comot Sekalian :P

Wednesday, October 12, 2011

.. dengan examiners MUET pon bole gurau kan eha?

salam :))
hey guess what?? 
MUET speaking test done ! haha betol ke ayat tu?
oke aku rase test tadi sangat happening and best !

oke aku dapat candidate C.. 
yang candidate A : cikgu BM skolah rendah (pompuan)
yang candidate B : student USM (lelaki ouh oke hensem)
yang candidate D : cikgu sekolah rendah BM jugak ( lelaki. err pak cik dah)

mule2 aku memang neves gile ah kn.
nampak sume cam pandai je. 
and mata aku tak lepas dr student USM tu HAHAH  oke gatal :P
dapat task : way to help sick children kot. ntah tak ingat. 

 time Task A, cm tak best sebab aku tak lancar sgt.
aku dapat point ajar diorg in studies ape ntah. -.-"
tapi yang task B, haa ni best !
gaduh2 ngan student USM tu AAHAHA  dye tenung mata aku. aku tenung mata dye.
then gelak2. examiners tu gelak je tengok kiteorg -.-"
aku tak setuju ngan dye sebab dye nak yang toys ape ntah. oke maaf.
then aku cam maen2. gelak2 lagi. examiners tu da cm tak serius, hahaha maaf
yang lagi dua org candidates tu diam ja. ade la aku tnye soalan kat diorg.
tp yang student USM tu memang nak kene. serius best ! tak stress pon :P 
oke bye2. seksa aku da lepas. :))

 jum tido.
dari semalam tak tdo. risau muet. haha 





Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: