Comot-Comot Sekalian :P

Wednesday, October 5, 2011

mati la aku -.-"

salam ..
alhamdullilah dah berakhir sem 5 aku di uitm kuala pilah.
insyaALlah lagi satu sem, maka dapat la segulung diploma :) (diploma je)

pagi tadi ade paper investment management.
oleh sebab aku tak pandai, aku punye la stay up n tak tido utk beberapa hari -.-"
hafal formula, shuffle ngn junior sbb tension, 
junior tolong soal jawab formula ngn aku n mcm2 lagik.
but bile bukak je kertas soalan, aku hnya mampu ckp Ya ALlah.. 
memang mati la aku. tak tau cmne nak teruskan kedekanan :(
seriously n secara jjurnye aku ckp, memang SUSAH NAK MATI !
tak tahu lah bg org laen kn. for me, memang susah. formula pulak lesap -.-"

abah umi, i'm soory klu kecewakn kamu sem ni :(
saya da bwt yg terbaek. tp tu je yang mampu :(
bye bye..


Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: