Comot-Comot Sekalian :P

Monday, November 21, 2011

hoii ape nak buat..

salam :))
oke ni 2nd day aku kat hostel.
untuk malam tadi, aku memang tak bole tido. -.-"
tutup mate je, da mule pikir bukan2. 
nampak bukan2. adoi iman tak kuat. bese la tempat baru.
so oleh sebab malam tadi tak tido, 
aku tak pegi kelas untuk pagi tadik :)
petang ni ade kelas kul 5 tapi tak tau nak pegi ke tak.

sekrang aku da tak tau nak buat ape ..
tak bosan tapi x de ape2 yang menarik tuk dilakukan.
oh yea. aku mula rindukan rumah :(
tapi tak pe. aku harus kuat ! 

nak pegi seremban, duet memang BANYAK. 
kene tunggu duet masuk bulan depan. argh seksa !
tu pon nak kene beli buku buku sekalian. -.-"
tak pe tak pe. 
dah last sem kan.
oke da tak tau nak tulis ape. bye




Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: