Comot-Comot Sekalian :P

Thursday, November 10, 2011

sesat !

salam :)
sekarang ni aku maken malas nak update blog. 
oke tapi kejadian semalam, memang aku nak cite gak.

semalam aku dan kakak aku pegy jogging kat taman tasik taiping.
aku dah la da lame tak drive kan,
tibe2 kene drive semalam. pehh !
memang abes tertuka gear.. jalan sekat2 HAHAH 
nseb bek tak melambung -.-"
oke mule2 aku salah masuk jalan. kne u-turn balek. :(

pastu aku dengan confidentnye masuk parking.
and jalan kaki g kat tempat jogging tu,
memandangkan kakak aku jog ngn kawan dye,
aku sorang2 lah kan. :(

jalan punye jalan, aku cam lost. x tau nk pegy mane. x tau arah
then aku jumpe satu tasik yang sangattttt cantek !
seriusss ! rugi tak amek gambar sbb phone tertinggal ..
memang tempat tu sangat tenang. 
padahal aku da sesat. x tau jalan balek.
and aku lupe kat mane temat aku parking kete tadik. bongok kan.

oke then banyak kali pusing, 
aku nampak la ade orang lambai2 tangan kat aku.
oek alhmdullilah kakak aku :)) 
shes found me or i found her? AAHAH dont know lah !
adoi eha nih ~  pastu kami pulang dgn selamat.
bye bye



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: