Comot-Comot Sekalian :P

Monday, December 19, 2011

sakit itu ujian :')

salam :)
selamat tengah hari ! oke entry kali ni nak cite sal malam tadi.
peh terseksa baii !
perot buat hal lagik. adoyai.. 

malam tadi perut pedih gile gile !
memang rse cam ade jarum yang cucuk cucuk .. 
peh hiperbola tak ayat? HAHA 
mule mule cam tahaan je. letak ubat krim lotion pati halia tu.
then tak tahan jugak. saket maken menjadi jadi.
pastu panggil housemate. then dye bagi panadol.
baring jap, tak jadik jugak.
da nanges gile gile. pastu kol umi abah.
abah bebel sebab saya hilangkan ubat saya -.-" 
then housemate kol pegawai pembangunan pelajar.
errr cik tu bagi ubat. tapi saya taley makan ubat tu. tak sesuai.
then cik tu nak kol ambulans -.-" memang tak la aku nak pegy kan. 
pehh terus rase cam sehat HAHA 

pagi td kul 7pg n kul 10pg, abah kol tnye oke ke tak.
waaa serius rasa nak balekk ! :((

so, buat mase ni, perot belom oke sangat lagik.
kejap lagi nak pegy unit kesihatan UiTM ni.
nak mintak ubat yang saya dah hilangkan. 
naseb bek kelas arini kul 5ptg. bole la rest kejap. 

"saket ni sume ujian ALLah
haaa ni la semangat dan kata kata dari si dia :)
thanks my dear.
i-allah saya akan terus kuat dan bersabar hadapi sume ni. amin. 



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

1 comment:

cahayapetunjuk said...

naik jela ambulance tuu,time puase tak sakit boleh je pulak naek ambulance..HAHA