Comot-Comot Sekalian :P

Monday, January 23, 2012

da serik -.-"

salam :))
toink toink ! oke rase da lame tak update blog nih. :P
maklumlah cuti an. memang lupe sume dunia maya ni. heee ~

oke cuti ni kejap je balek taiping.
then g duk terengganu sebab akak nak bersalin.
tapi tak bersalin jugak :((
so tak sempat nak tengok baby comel dye . waaa !

hari ni aku balek pilah smula dah.
haaaa ni nak cite.
ke AZAB an dalam bas.
ni di kire 1st time gak lah aku naek bas.
dan memang 1st time nake bas dari ganu ke pilah,
pehhhh ! lama tu tayah cite ah an.
tanak 9 jam pulak -.-"
beku bontot oiii ! grrrrr :((
tambah pulak, aku tengah senggugut. ALLAh je tau cmne rase seksa tu.
tapi tape saabar je la eha :')
serius da serik nak naek bas lagi dah !

err aku balek awal sebab ari rabu ade test.
so bajet cam pelajar cemerlang jap. :P
kononye nak study lah. cam harapan je :D
oke da malas nak type. penat otak. penat tgn. penat sume ! :(((

sooo nah ni nak selitkan gambar2 sepanjang cuti :)

oke jum memulakan perjalanan.
ni time kawan2 anta aku g KTM seremban.
nak balek Taiping :D 
thnks my dear! 

alrite. ni pulak time dalam ETS. tren ke taiping :)
hee sempat on9 lagik an. muke tak sabar nak balek !

oke ceria dalam ets.
even penat -.-" sbb abes je kelas, trus balek :) 

oke ni kat umah dah. 
time ni nak pegy terengganu :)
pink okeh. nyah tak i? hahaha

jum berenti breakfast dlu :) 
nyum nyum. with lovely family :D


my lovely kakak! love you sgt2 !
thnks bagi bantal angry bird tu HAHAHA syg anda !

oke bye bye. :P 


Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: