Comot-Comot Sekalian :P

Sunday, January 8, 2012

happy weekend :)

salam :))
hey hey. oke saya sangat hepi sekrang ni. heee ~
weekend saya da tak sunyi cam dulu.
Alhamdullilah saya bahagia. 

alrite. semalam dan hari ini..
si dye datang kampus sebab nak dtg joging, 
round kampung beting, study same2.
haaa semalam agak geram gak an,
janji kul 7pg tau. 
aku tunggu gak la tercongok kat atas jalan dari kul 7pagi tu.
sampaikan pak guard dtg tnye aku kenapa duk sorang2.
then dye cakap hati2 nnt kne kidnap ngn ghost -.-"
oke then bile rase seram, 
aku pon g la jalan kat bukit tangki air dalam uitm ni.
tunggu punyer tunggu, 
kul 10.30pg baru lah si dye sampai.
oke aku memang cube senyum 
even hati da cam eeee ! haaa... grrrr !
memang dye suke pon jogging atas katil -.-"

okeh then tak jadi tuk jogging, 
kiteog g la makan makan,
bile da kenyang, g study kat laman pelajar,
 kat sebelah library.
err study ker? HAHA online je :P
ader la bukak2 buku sket. then tdo sket.
 borak sket. haa oke lah tu kan :)
pastu g solat zohor, and sambung lagi study. heee ~

then bile da petang,
 aku pon beria pujuk dye sbb nak naek moto dye. HAHA 
bukan bonceng awww ! 
aku bawak sendri. minah rempit baii ! :P
agak susah gak ar nak pujuk sbb dye tanak bagi.
dye tak berani aku bawak . dye takot aku jatuh -.-"
then bila da dapt, memang harapan la nak pulangkan an. haha. 
then bila da puas dating ngn moto, dye pon balek. :))

then hari ni plak dye memang semangat bangun kul 6.20pg an. -.-
takot ah tu aku marah cam semalam an. hahaa
then kul 7 lebih, dye datang kampus. 
kiteorang joging same2. 
errr aku joging pulak kan.
hahaha untung la dapat trainers sabar cam dye :P
aku jalan je. maklum lah. gemok. HAHAH 
g kat kedai makan dalam beting hutan sane.
besttt wooo ! hikhik.
then bila nak balek semula ke uitm, 
kebetulan ade bas uitm lalu.. haa ape ag.. 
kiteorg naek bas uitm. HAHA 
malas gile nak jalan.
 padahal jogging baru kejap aww.. grrr.
memang lemak tak sempat nak pecah ag :P
 then lepak n maen2 kat fitness punyer tempat tu. 
oke sangat hepi.

then trus g study :))
tapi harini kejap je.
sebab err .. dye balek awal. 

daannn. best sebab kakak gile sy ( nad) datang cni ! hehehe
share problem, gelak2. 
thanks sygggg :) 

nampak tak muke tengah marah sbb si dye datang lambat -.-" 



oke sume ni sebab da bosan sorang2 tatau nak bwt ape. 

berjalan menuju nak g study :) 



okeh sangat tekun study ;p

ade style tak? HAHAH best woo !
HAHAH  oke ni kne marah ngn "trainer" sbb malas joging ..
penat lah ! haishhh -.-" 

yeahhh ! berat gile uh bende ni =.=
sebab aku gemok HAHA 


yeah ! muke ta penat langsung an.
balek joging, naek bas. peh heaven :) 


time ni kat dalam kampung beting ..
muke berpeluh penat -.- 

jum singgah makan roti canai :) 





kat tempat fitness. best uh.
even tengah panas an. tp hepyy sangat !







oke. jangan pengsan tengok gambar diatas -.-"
memang tengah meroyan sbb da penat study :P 

oke thats all :))
semoga kebahagiaan akan terus jd milik kami.
aminnnn .... 





Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

2 comments:

Unknown said...

i'm your traineerr !! HAHAHA :P luv u sygggg ! :D

FaFa EhA said...

HAHHAHAHA trainerrr yg palingg best! ahahah
LOVE YOU TOO SYANGGG !