Comot-Comot Sekalian :P

Thursday, January 12, 2012

purple's dayy ~

salamm :)
heee.. oke harini hepi :P
sebab kan... errrr..

oke tadi alhamdullilah bole buat test dengan baek.
InsyaALlah amin.. :)
then lepas je abes test, 
call si dye suh trun bawah. nak lepak2.
then nampak dye kai baju purple ! hahaha
dan guess what?? aku pon kai kemeja purple baii !
opsss insya ALlah jodoh panjang heee.. tak berpakat oke :P

oke then dye cakap dye nak g masuk kelas.
pastu aku pon ingat kan da balek. 
tp ternampak angry bird yang gantung kat phone tu. 
yang set couple punyer.
oke sangat comel. so aku pon tergoda dan beli.
pastu aku buat keje gile..
nak tau ape dye??
aku msg cakap urgent kat dye yang tgh duk dlam kelas tu..
suh dye kuar skang gak. hahahaa
dye cam pelik la ape yang penting sangat kan. 
aku sanggup naek tingkat 5. haha
bile dye kuar dari kelas, 
aku trus bagi angry bird tu,
oke maaf sebab tak matang.
tp aku tatau kenapa aku hepi bwt camtu. hahaha
tak kesah la dye nak marah ke tak.
aku juz nak bahagiakan dye. :P
even tak kene mase. hahaaha

maaf tau sebab saya tak sabar nak bg angry bird kapel tu. 
comel sangat :P 
oke then bile dye abes kelas,
 aku pon lepak ngn dye sampai kul 5ptg :))
oke bahagia... heeee ~ 
tadi ramai gak yang tegur cakap kiteorg matching -.-"
oke malu :P kan da ckap. kiteorang tak berpakat tau. 
heee oke bai bai. 


oke mimot pon sebok nak kai purple gak -.-"


jum jadik model makanan jap. :P
ni breakfast. beli kat karnival jual jual business week. 




oke ni dalam tandas. -.-"
masuk tandas semata semata nak amek gambar. hahahaa

ni junieeee bulat ! opsss hahahahaa


oke si purple tersayanggg :)) 







Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: