Comot-Comot Sekalian :P

Sunday, March 18, 2012

komen saya tentang RM !

salam :)) 
alrite saya baru habes jawab soalan RM.
hee RM tu ape? Ringgit Malaysia ker? 
hikhik bukan bukan ! 
ni Research Methodology.

oke first mule2 bukak soalan..
saya mula termenung.... tengok pemeriksa lalu lalanggg...
pastu try jawab multiple choice nye soalan..
oke fine saya rse cam dlm past year laen :((
mungkin diorg nak test soalan baru kot.. *pk positive*

oke jawab soalan essay pulak..
alrite saya poon rse dalam past year laen.. :((
saya mula menggunakan KBKK ! hahaha.
so komen saya, soalan dye GILE SENANG !!!!!!!!!!
tibe tibe rse cam nak menanges dalam dewan tuh..
hurmm .. :((

dan lagi satu, saya rasa soalan tu UiTM sabah yang buat..
sebab... soalan dye mesty ade *kota kinabalu*...
oke saya maseh pening..
banyak markah saya hilang :D * bahagiaaaa*
kk bye bye.. 

#tinggal lagi 2 paper.. 





Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: