Comot-Comot Sekalian :P

Thursday, April 26, 2012

Abah umi.. tolong la lembutkan hatimu :(

salam..
oke harini hari yang sangat2 sedey and 
sangat2 gembira bagi aku.
kenapa??
mula-mula aku happy sgt2 sbb impian dan
 cita2 aku bakal tercapai.
kenapa??
tengok ni !

*klik pada gambar tuk paparan lebih jelas*

kan.. alhamdullilah dah dapat.
betapa gembiranya aku..
serius.. melompat2 !!!!!! syukur.. 
tapi Ya Allah dugaanMu sungguh besar bagiku..

abah dan umi 100% bantah aku tuk pegy interview ni..
Ya Rabbi.. tolong lah aku.. 
abah langsung tak benarkan aku tuk amek course Masscom ni..
umi cakap, masscom tak de masa depan.
abah cakap, masscom buat aku jadi social..

umi abah..
andai umi abah bole baca ni..
tolong la faham perasaan anakmu ini..
dik ah amek masscom bukan tuk semua tu..
bukan untuk glamour, bukan untuk popular or social.
bidang kewartawanan memang cita2 dik ah dari kecik lagy umi abah..
dik ah minat nak cari info..
dik ah nak jadi penulis, editor.. 
salah ke?? 
hina sangat ke kerja ni? 
dik ah dah ada perancangan masa depan..
lagipon ni baru interview. belom tentu dapat.. 
at least, i have to try.. :((
please.. tolong lah faham..

dik ah dah ikot 3 tahun tuk belaja dalam business..
dik ah langsung tak minat.
tp demi umi abah, dik ah ikot..
and dik ah dah buktikan dgn result yg cemerlang..
tak cukup lagi ker?? :((

ape lagy yang umi abah nak??
dik ah dah cuba..
tolong lah lembutkan hati umi abah..
benarkan dik ah tuk pegy interview ni.. tolong lah..
dik ah merayu sangat2.. 
tolong lah bg cita2 dik ah tercapai..

dan yang dugaan lagi..
esok parents aku suh aku pegy terengganu..
stay kat sane smpai hari selasa.
and interview ari ahad.. cmne aku nak pegy interview??
interview tu kat Perak..
Ya Allah.............!!!!!!!!!!!

Ya Allah.. lembutkan lah hati mereka..
tunjukkanlah aku jalan yang benar.. 
yang mana patut aku pilih..
apa yang patut aku lakukan.. 
tolong lah Ya Allah..
:(( 






Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: