Comot-Comot Sekalian :P

Thursday, June 28, 2012

Jika Aku Seorang Ibu :)

salam :)
hye hye hyeee ! :D
oke harini gile gedik nak tulis entry pasal nak jadi ibu HAHAHA
ini bukan gatal yeee.. ini errr naluri hati. cewahh :P

tade la sebenarnyer tadi bukak web ape ntah.
then kuar gambar nie. 


haa korang nampak tak??
pengorbanan seekor ibu harimau selamatkan baby dye :(
alooo bile saya tengok nie, tersentuh jiwa dan raga tau. 
haishh.. haiwan pon sayangkan anak kan??

jika saya seorang ibu..
saya sanggup jadi Superwoman.
saya sanggup jadi Captain America
saya sanggup jadi Spiderman
saya sanggup jadi sume super power, superstar, honeystar. HAHAHA :P

jika saya seorang ibu..
saya sanggup pertaruhkan nyawa saya demi anak2 saya.
saya sanggup gadaikan nyawa demi selamatkan anak2 saya.
saya sanggup bersusah payah demi kebahagiaan anak2 saya.
saya sanggup buat ape saje !

jika saya seorang ibu.
k faham tak JIKA? masalahnya skang, saya bru 21 tahun :(
HAHAHA berangan lebih. lg 5/6 tahun nak kahwin. haishh lambat bebeno.
ini bukan gatal ye. ini naluri hati. cehh ! :P

i would do that and more.
without any doubt.
my kids are more important than my own life itself.

so, hargai lah ibu anda :') 
byebye. i love u umi !





Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

2 comments:

adibahfaizah said...

Hihi .comel je due2 pakai spek hitam . Smart gituuu

FaFa EhA said...

hehehehehee.. jubah rock ! hahaha thanks dear :)