Comot-Comot Sekalian :P

Friday, June 22, 2012

Klinik Kesihatan yang Kesian ! err

salam :)
hye hye oke malam nie ade emergancy case. 
warden skolah adeq saya call suh dtg amek adeq kat skolah.
sebab adeq demam panas.
so, oleh kerana dah lewat n klinik sume dah tutup,
warden anat la adeq ke Klinik Kesihatan Kuala Kangsar.
n saya pon ikot lah sekali..

peh bile masuk pagar Klinik Kesihatan, 
memang serammm wooo ! gelap, n sunyi je.
macam masuk rumah ghost. grrr

oke then bile masuk dalam klinik tu, 
saya rase macam kesian sangat. 
dlm hati saya " knp la klinik nie cm miskin sgt" haha maaf la.
err saya malas nak type panjang2. 
so jum usha gambar2 yang sempat saya snap snap !
eh sebelom tu, maaf sbb gambar tak cantek. 
snap gune camera hp je. 










gambar last nie tade motif oke hahahahaha

k nampak tak?
dengan berselerak, lopong atas, er ..
klu pesakit dtg cni, memang confirm bertambah saket dgn persekitaran mcm nie.
hehe anyway, just share. :P jgn maraahhh haaaa . kihkih



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

4 comments:

Azfar Syukri said...

kuala pilah nye lagi lawa...

FaFa EhA said...

hahaha eh yeke? mike dah pernah masuk dah?

EMYR ASHRAFF said...

haha.. betul tu.. k pilah nye jugak yg selesa.. wawawa...

FaFa EhA said...

hahahaha alaahh yela2. setuju jugak la hahaha