Comot-Comot Sekalian :P

Monday, June 18, 2012

Renaissance Hotel yang Superbb !

salam :)
oke skang saya ade kat KL tuk 4 hari.. :)
bese la teman abah meeting hehehe.
kiteorg stay kat Renaissance Hotel, KL.
so ape yang nak cite kt entry kali nie, bukan sal meeting.
haaa then what??

Renaissance Hotel.
5 star hotel :) Marriot.
ade 7 restaurants/bar , 24 meeting rooms and byk lg. 
pehhh 1st time masuk hotel nie, agak kagum gile. memang sangat2 besar n mewah
kalau nak buat dinner pon best nih hehehe.
malam tu saya, abah n umi ade dinner ngan student abah yg da berjaya. 
k bangga sangat ngan dye. gaji sebulan berpuluh ribu -.-" 
time dinner tu memang 24 jam cakap sal business kan. haishh
naseb bek aku Diploma Holder in Business Management :)
so bole la masuk sket2. hehehe

oke sambung sal hotel.
hotel nie ade dua bahagian/wings. satu west, satu east. 
peh da bole bayangkan besarnye kan? hehe
malam tu jugak aku jd photographer tak rasmi hehe
jum tengok gambar2 yang di ambil n diedit oleh saya sendri :)

yummy !!! 

ice cream :)

nie tempat rest, actually nie bru 10% dari tempat duduk dlm hotel nie tau


kawan2 abah :) abah kt tengah2 skali :) 



woahh ni la bilik dye ;) rmm 300++ satu malam.









gmbar swimming pool nie aku amek dr web Hotel Renaissance. 




my nyawa :)





oke dah. hehehe tu je gambar2 :P
opss kalau nak breakfast kt cni, sorg RM45++ 
k mati hahahaha. 
so ape lg? jum la dtg cni. 
ceh aku bajet promoter je AHAHAHA 

 bye bye !

p/s : katil dye memang selesa habesss ! siyes. peh !



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

2 comments:

Unknown said...

untungla leh ikut ayh meeting:)

FaFa EhA said...

hehehe. tak untung pon. bosan gile. haahahah. :P