Comot-Comot Sekalian :P

Wednesday, June 27, 2012

SEGMEN : BLOGLIST JULAI 2012 NASZ

salam :) 
oke nie kali ke 3 saya join segmen2 nie hehehe :P
kali nie saya join Encik Nasz kite nieh. 
nak join jugak?? jum tengok kat Sini la Budak Comot :P hikhik
syarat2 penyertaan pon korang bole bace kat situ tau tau. 
mula2 skali, jum kite tepekkan banner Encik nih hehee


haa nampak tak abang kacak bergaya? haha *bodekbodek* :P

soalan yang harus saya jawab
Mengapa saya suka terjah dan baca blog Nasz?

oke la secara jujurnye, 
ni 1st time saya berskodeng ke blog beliau.
and, sy baru je follow beliau nih. 
tapi tapi guess what? 
saya suke dengan blog dye selepas saya menyekodeng lagi entry2 sebelom nie.
sebab dye sangat2 simple, relax n blog yang tak saketkan mata. :D
entry2 dye pon slumberrrrrrrrrr je . cool yea. 

so kawan2, jum join cepat2 
sebab tarikh tamat : 27hb Jun 2012, pukul 10 malam :)


Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

3 comments:

NASZ said...

salam kenal. dah follow awak.

Thanx sudi join. saya dah letak link awak di Bloglist Julai 2012. Boleh check ye?

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

FaFa EhA said...

Nasz : yayyyyyyy ! hehehe thanks !

Pencinta Pink : hehehehe hye awak yang selalu singgah :P

FaFa EhA said...

baek bos ! hahaha