Comot-Comot Sekalian :P

Sunday, July 22, 2012

Baju Raya Saya !

salam kawan2 :)
amacam 2nd day ?? hehe hopefully tadela yang gastrik ke ape. :P
haaaaaaaaaaaa saya nak bgtau ni !
saya nak bgtau yang saya dah ade 3 pasang baju raya.
woahhhh awal gile an? HAHHA
actually da beli sebelom ramadhan ag -.-
nampak tak tu? tak sabaaaa weh ! hahha

nak cari lagi sepasang sebenarnye.
haa alang2, bole la bawak pegy degree nnt kan?
tade la pkai baju yang same je cm diploma dulu :P
ceh bergaya tanak kalah.
korang da beli baju raya??
hehehe
oke bye bye !



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

19 comments:

siti naqiah said...

ehh samela, kite pon dah ade 3 psang, hihi

Pecinta pink^^ said...

wah..banyak nye..hehe

FaFa EhA said...

hehehehee yayyyyy ! warne ape syg

FaFa EhA said...

hehehehe awk da beli blom?

siti naqiah said...

mcm2 ade..awk dear? hehe

adibahfaizah said...

Semangatnyer ! bila dah besar, rasa mcm mls plaq nak raya. haha

Nurul Husna Mohd Hassan said...

banyaknya.... :)

Cik Kay Jue said...

sama la kita.. ckj seblm puasa lagi da beli siap2 da.. hehe.. banyak la juga baju raya tahun ni.. :P

FaFa EhA said...

hahahahaa. dulu malas. skang semngt nk baju je :P

FaFa EhA said...

HAHAHAH semngt ni

FaFa EhA said...

hahaahha kan kan? seronok je

hairy said...

sya xde baju raya..muehehe....sedondon x?

FaFa EhA said...

hahahaha awk warne ape??

Kesuma Angsana said...

KA dah beli jugalah 2- 3 pasang tu

FaFa EhA said...

hehehe bercadang nak beli lg ker?

HanaNabihah said...

Malangnya hari ke5 hana gastrik. sampai hari ni sakit lagi. tapi tahan je. huhu. baju raya pun tak dak lagi. nak pergi jln tar tak pegi-pegi pun. huhu. sedey sungguh!

FaFa EhA said...

alooo ciannye dyeeeeeeee.. tape ade mse lg kan :) mnom susu tuk hilangkn gastrik

.::: Princess MOMOY :::. said...

nx week je dah nak raya
baju tarak lagi ni
huhu...

jemput singgah belog momoy dear

FaFa EhA said...

hehehehee pegy beli cepat ! :D