Comot-Comot Sekalian :P

Monday, July 30, 2012

Ia Bukan Saya :')

salam :)
Jika wanita cantik yang ingin dicari, ia bukan saya
Jika wanita solehah yang ingin dicari, ia bukan saya
Jika wanita ayu yang dicari, ia bukan saya
Jika wanita kaya yang dicari, ia bukan saya
Jika wanita berpurdah yang dicari, ia bukan saya

TAPI,
JIka wanita yang ingin dibimbing,
ya, itulah saya.
Bimbinglah dan berilah ilmu agama kepada saya :)
insyaAllah saya akan jadi wanita solehah,
inysaAllah saya akan jadi isteri mithali yang taat pada Allah dan suami,
insyaAllah saya akan lahirkan anak2 solehah dan soleh. 





Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

6 comments:

Anonymous said...

ko merepek ape ni? pfft!!

FaFa EhA said...

buahahahahhah !! isi masa lapang

Pecinta pink^^ said...

betul tu..bukan saje2..ada pengisian..sy juga bgitu..wanita yg ingin di bimbing..hee

FaFa EhA said...

hehehehe insya Allah akn dpt laki yg bole bimbing kite :)

hazwan hairy said...

wow!!! ehem2...bahaha

FaFa EhA said...

HHAHAHAHHA mohon terkedu sebentar dgn entry ni hahahahaah