Comot-Comot Sekalian :P

Thursday, August 2, 2012

ahhhhhhh risau nyaa ! :(

salam :)
korang ape khabar??
saya sejak akhir2 ni badan laen macam plak.
rasa cam lesu, tak bersemangat je.
tatau kenapa.
bile bersahur atau berbuka, mesti muntah.
pastu lembikkk abess ! :((
gastrik teruk dah mai dah.. 
sabar sabar dugaan bulan Ramadhan ni.

haaa ni saya tengah risau sekarang ni :(
esok kami sekeluarga nak pergi Terengganu untuk 4 hari.
so saya risau dengan anak2 bulus sy tu .
camne ngan kucing2 sy bile sy tade nnt ?
diorg nak mkn ape tuk 4 hari tu.
pandai ke cari makan sendiri?
waaaaaaaaaaaa risaunye T.T 

anak2 mama, jage diri elok2 oke?
mama pegi 4 hari je.
nanti mama balek la.
sayang2 jangan pegi jalan jauh jauh tau??
nanti pandai2 balek rumah eh?
jangan tinggalkn mama oke? :)
mama akan tinggalkan makanan korang dalam tupperware.
nanti pandai2 la bukak sendri oke?
mama tak tutup rapat pon
kalau lapar, bukak penutup tu eh? 
take care sayang,
jangan gaduh2 ngan kucing jiran tau?
mama sayang korang sangat2 :(
love you Yeyen n Dek.
tunggu mama balek oke?



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

9 comments:

cikeyrah said...

tak sihat ke?

adibahfaizah said...

Nampaknyer kucing2 kena pose 4 hari :P. hehe. .get well soon yer :)
jgn lpe bwk blk buah tngn. hehe

Leeza dayasari [santai leeza] said...

insyaalllah anak bulu2 awk ok.
sy pernah tinggalkan anak bulu sy yg gemuk selama seminggu lbh....

Pecinta pink^^ said...

ala2..biar kita jage kan ank2 awk tu:P hhehe

FaFa EhA said...

@cikeyrah : a'ah tak, sehat sgt bulan pose ni.. hehehe

@adibahfaizah : hahahaha tu lah dorg kne pose, cian pulak :(( hee thanks dear :)) insya ALlah !

@Leeza dayasari : waa yeke? sorg mkn ap eh?

@pecinta pink : hahahaha meh la dtg taiping !

HanaNabihah said...

Kihkih~ org yg ada kucing mmg cenggini kn. kalau nk g mane sampai teringat kat kucing. Mkn ke tidak. Mandi ke belom. eh? Haha. Don worry dorang msti pandai jaga diri. Sebelum ni pn pernah tinggalkan dorang kn?

FaFa EhA said...

@HanaNabihah : hahahaa pg mne2 ingt soeg je. da mcm ank sendri ahhahaa. sebelom ni x penrh tinggal lg sbb sy bru je adopt dorg tu :(( tu yg risau ni

hazwan hairy said...

sakit apa nih?tlg lah jgn cmni T_T..mkn ubt bg cepat sikit baik...

FaFa EhA said...

@hairy : T.T gastrik je la. tayah risau oke? :))