Comot-Comot Sekalian :P

Saturday, August 4, 2012

Blogger-blogger sekalian !

salam :)
ape khabar kengkawan? hehehee
haa sekrang ni saya bercuti di Terengganu.
so, saya nak mintak maaf banyak2 
sebab saya tak dapat nak BW selama 4 hari :(
soryyy sangat2 ye. 
Internet macam siput kne pijak lori yang bawak balak -.-"
ni pun dapat update sekejap sementara internet laju sikit.
nanti saya dah balek taiping, sy BW korg oke?
miss u HAHAHAHA xoxo :P
kalau ade korang singgah blog sy,
jangan lupe bebel2 kat shoutbox tu eh?
nnt saya jalan2 balek :)

p/s : doakan kesihatan saya :((
asyik muntah, gastrik je nih
lemau habes !
kbye 


Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

4 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

bercuti ker... ok ok.

FaFa EhA said...

ehehehe a'ah :))

Mieya Atiera said...

Semoga cepat sembuh ye :)

FaFa EhA said...

thanks awak :) insya Allah!