Comot-Comot Sekalian :P

Wednesday, August 29, 2012

Days with Bro n Sis :)

salam :)
hey hey sekarang ni saya n kakak ada kt rumah abang saya kat Merbok, Kedah.
haaaaaaaaaaa sebenarnye dah 3 hari duk cni.. 
so, alang2 da ade kat cni,
ajak la abang jalan2 kt Sungai Petani. hehehe
dua hari berturut2 pegi tgk movie ngan dorg ! hahaa
best gileeeeeeeeee !

semalam, pegi tgk citte Expandables 2. 
pehh cite tu sangat sangat la best !
mula2 malas nak tgk cite tu tp abang beria cakap best,
so, ikot jela.
masuk2 je, k dah terpikat ngn cite tu hahaha
cite tu bukan je rase mcm main counter strike,
tp cite tu kelaka :)
hero2 dye pon hensem2 n macho2, woahh gatal jap :P

k then arini pegy tgk movie lagi !
tadi pegy tgk cite SAM.
err so far, oke la cite tu,
Lisa Surihani sangat2 la cantik n comel dalam cite tu.
sweet gile dye ngan Shahiezy Sam tu. 
cite tu banyak suspen -.-
dem cuak kot. haha
tp gelak2 je ngan kakak
sebab dalam wayang tu ade 9 orang je. nice gile la ! hahaha
aku dah berlari2 dalam wayang tu
tuka2 seat. bwt cm rumah sendri :P

ni la abang saya ! a.k,a driver hahahaha :P

ni kakak saya yg cun :P cewahh . sangat2 sporting

oke lapar tggu nak masuk wayang. kihkih 
Chicken Rice Shop.. 
sampai nak termuntah beb ! 

hahaa da jd model chicken rice shop. hahahaa gedik

k model expandables 2 lak. hahahaha 

oke tu je hhehehe. byebye
thanks kakak n abang coz make my day ! :P


Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

3 comments:

last bloodz said...

expendable.. dh muntah tengok!!.. follow balik.. hehe

Leeza dayasari [santai leeza] said...

gambar yg akhir tu comel sih.

FaFa EhA said...

@last bloodz : hahahaha knp muntah? hoyeahh !

@leeza : hahahahaa mengada tu