Comot-Comot Sekalian :P

Sunday, August 26, 2012

Pulang lah Yeyen :(

salam guys.
semalam saya baru balik dari kg ( terengganu) 
sampai je Taiping, da siap2 beli makanan kucing.
n dengan harapan anak2 bulus saya tu tunggu depan rumah.
tapi sedey sebab Yeyen tade :( Dek (abang yeyen) je yang setia tunggu .
harini dah cari satu quarters tapi tak jumpe jugak :(

Yeyen syg, mane yeyen pegi?
mane yeyen hilang? mama rindu yeyen. balik la sayang. 
tade sape nak kawan ngan Dek lg dah.
tade sape nak gado ngn Dek lg dah. 
sape nak temankn Dek klu mama pegy jauh2? 
yeyen suke klu mama suapkn mknn kan?
letak makanan atas tgn mama, bru yeyen ngade2 nak makan.
tapi skang da tade sume tu :(( 
mama ade Yeyen n Dek je tau.

tiap2 pagi, mama selalu kne amek Yeyen kt tingkap rumah
sebab Yeyen suke panjat atap rumah pastu tak reti nak turun balik dah. 
tapi pagi tadi mama intai kt tingkap, Yeyen tade :( 
mane Yeyen pegi sayang? 
Yeyen merajuk ke sbb mama tinggal Yeyen lama lama?

sebelom mama tinggal Yeyen sebelom raya aritu,
yeyen sakit kn?
maafkn mama sebab tak sempat bawak Yeyen pegy jumpe vet.
kalau Yeyen dah tinggalkn dunia ni, tlg la tunjukkn mayat tu :(
mama nak tanamkn, nak lawat Yeyen hari2. 
tolong la Yeyen, balik pliz

Ya Allah, KAU selamatkn la kucingku, Yeyen.
KAU kembalikan lah Yeyen kepadaku :(
aku sangat rindukan Yeyen .. 
izinkn aku tuk jumpe Yeyen,
andai KAU dah ambilnya kembali,
izikn aku ber"jumpe" dengannya tuk kali terakhir, 
amin

haihh sebak weh sebak ! :(
k tade mood nak berblogging.
sedih sangat.

balik la sayang :((

yeyen suke kacau mama bwt keje kan? :(( 



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

6 comments:

miss fluffy said...

sedihnya:(
moga yeyen tak pape..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kucing suka duduk atas barang2 yg kita sedang buat kerja. huuuuuuuuuu

aurtados said...

x buat report polis?

FaFa EhA said...

@miss : :(( harap2 cmtu la

@leeza : haa tau tape. lagi2 laptp

@aurtados : bole ke?

hazwan hairy said...

yeyen hilang ke? T_T

FaFa EhA said...

yeyen hilng :(