Comot-Comot Sekalian :P

Saturday, February 9, 2013

Password ohh Password..

salam :) 
selamat berhari minggu kawan2 blogger ! hehe
saya ada masalah besar dalam diri ni.. 
nak tahu apa dia?

PELUPA. T.T
saya ni seorang yang cepat sangat lupa. 
ntah makan semut banyak sangat kot. hahaha
so sekarang, saya lupa password Nuffnang sy :((( 
helpppppppppppp... !!!!
dan saya juga lupa email yang saya gunakan untuk nuffnang ni. 
pehh masalah betol la. huaaaaaaaa 

nuffang tu sumber hidup blog. camne la bole lupe ni.
tu lah dah lama sangat tak bukak nuffnang kan. grrr.
camne ye?? :((


Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

8 comments:

miLa said...

haha..leh plak terlupe..cmne tu?hmm...ni kene mtak tlong kat hacker2...huhu

AyueJean AJ said...

Tak dapat nak nolong...
If posibble tulis semua password dalam 1 buku..
Then simpan elok2...
So kalau terlupa bolehlah tengok buku tu..

FaFa EhA said...

Mila : hahaaa tu la. tp alhamdullilah dah bole bukak dah :)

Ayuejean : hehehehe dah bole bukak yayyyyyyyyy !

Arham Md Ali said...

Nuffnang tu camne ek sebenonya? Alhamdulillah awak dah leh recover password tu haha.

Arham Md Ali said...

Nuffnang tu camne ek sebenonya? Alhamdulillah awak dah leh recover password tu haha.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

sepupu leeza pernah terlupa password n dia buka kamus utk mencari.. pelik giler. ceritanya dia tukar password sebelum tido.. then dia lupa. haaaaaa

FaFa EhA said...

Arham : nuffnang tu penaja blog. tuk letak iklan dlm blog ni. if ade org click iklan tu, kite sebagai blogger, dpt la pendapatan . haha cmne eh nk ckp. errr cube google :P hehe alhamdullilah

FaFa EhA said...

Leeza : hahahaha knp dye bukak kamussss??? peliknyeee