Comot-Comot Sekalian :P

Sunday, March 17, 2013

Sakit dan Busy

Assalamualaikummmmmmmmmmmm  ! :)
cak ! oke dah hampir 3 minggu tak update blog. 
haaaaaaaaaa lama kan??
setiap kali update baru, tu lah ayat saya. hahaha
memang sejak akhir akhir ni saya sangat sangat lah busy.

kelas bermula jam 8.10 pagi sehingga 9.00 malam.
pehhhhhh penat sangat. 
dan saya jugak busy dengan training Dj Radio Ufm ni. 
InsyaAllah bermula minggu hadapan, saya akan keudara ! yayyy !
tak sabar !
jangan lupa dengarkan UFM radio di frequency 93.6 fm
bagi penduduk di kawasan lembah klang
dan bagi yang diluar kawasan tersebut, 
bole jugak mendengarkan kami ni UFM Live Online
atau jum ke laman facebook kami di Facebook UFM Radio
( jangan lupe tekan butang LIKE)
dan dan jangan lupa buat permintaan lagu atau sampaikan salam di 03-55443687
oke nampak tak promote? HAHAHA 


haa oleh kerana terlalu penat , 
maka Hospital lah tempat ku. hahahaa
padan muke eha. tape penyakit itu penghapus dosa :)
dugaan dugaan. 

mula mula doctor suspect denggi sebab suhu badan tinggi ,
tapi lepas masuk air, Alhamdullilah tade denggi. 
so sekarang saya senang merehatkan dri,
sempatlah jugak mengupdate blog kan :P

insyaAllah harap harap cepat sembuh dan dapat ceria seperti sediakala. 
malas la ponteng kelas dan MC bagai. tertinggal pelajaran :( 
thanks buat family, My love, dan kawan2 yang amik berat dan care
insyaAllah eha akan cepat kembali bertenaga ! ahhaa

to my Love, please awak pon kne sehat jugak oke?? 
cian dye demam yer. take care. be strong !
bye bye ! 



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: