Comot-Comot Sekalian :P

Wednesday, March 2, 2016

Alhamdullilah, selesai

Salam semua :)
Masih ingat Eha? hihi
Da berkurun rasanya tak update blog ni..
Aper cer agaknya ye kawan2 blogger ku?

okay lah..
meh aku cite sikit apa dah berlaku dalam hidup aku sepanjang tak update ni..
first of all, aku da berjaya habiskan Degree aku yay !
alhamdullilah 1st class degree, 
Bachelor in Mass Communcation (hons) Journalism, UiTM Shah Alam .. 
second thing is, sekarang ni aku da berkhidmat dan bekerja sebagai penyampai radio 
dan penyampai berita Macc.fm, radio SPRM selama 3 bulan dah..
so far, alhamdullilah aku pun makin matang ahahaha

soal cinta??
haaa ni la masalahnya..
aku pun tak tahu nak cakap cmne..
mungkin bahagia aku, jodoh aku belum tiba..
sabar lah kan?
in sha Allah da sampai masanya, ade la nnt hihi.. 

okay lah..
nanti aku update lagi..
banyak yg nak dikongsikan.. 
jaga diri, jaga hati. 
assalamualaikum


Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: