Comot-Comot Sekalian :P

Friday, January 6, 2012

sebelom aku mati, baek mintak maaf !

salam :))
pehh nampak tak tajuk entry aku cam nak bunuh orang?
yee aku memang sangat saket hati skang.
aku kecewa, aku benci kau ! 

seronok kau kan?
dari sem satu sampai sekarang, 
aku diam je weh !
aku tak sangke kau sanggup bwt aku camni.
aku ikhlas kawan ngan kau, aku buat ape je tuk kau.
tapi kau? khianati aku kan kawan?
opsss kau memang tak layak di panggil kawan la ! 
maaf la kalau aku kasar sangat.
aku da penat berlembut. 
aku da malas nak kawan ngn pengkhianat cam kau !

kau memang suke jaja cite yang kau reka eh?
hati kau memang busuk ke ape ha?
tak cukup lagi ke aku da baek berkawan ngn kau?
kau nak ape lagi? :(

aku caye kat kau, aku sayang kau.
tapi kau???
kau bagitau sume geng geng aku, sume kawan2 aku..
yang aku pura pura saket time sem satu dan dua?
hey beb, kau sendiri yang datang lawat aku lepas aku kene operate kan?
kau sendiri yang tengok bekas operation tu !
kau sendri yang tengok MC aku 3 minggu beb !
betaapa seksa aku tanggung saket, kau suke suke jaja cite cam cam kan?
kalau kau memang tak ikhlas nak kawan ngn aku,
tak payah la nak bg fake smile dan fake help kau tu ! 

tolong la weh..
aku baru tau hari ni.. kau sebenarnyer sape.
dlu ade orang pernah bgtau aku sume ni.
tapi aku tanak caye sebab aku sayang kau,
tp bile da ramai sangat bgtau, aku mintak maaf.
 aku da mule benci kau.
tahniah la kau berjaya buat sume tu s
ampai sume orang pulaukan aku time tu kan.
seronok gile weh,

aku mintak maaf la kalau aku terlalu jahat
untuk doakan yang AKU HARAP KAU RASE APE YANG AKU ALAMI.. 
aku memang bukan baek.
aku bukan sorang yang pemaaf. 
so, sory to say, aku tak hadap pon nak kawan ngan kau.
aku da serik. aku tak sanggup dah.

sekarang ni, 
aku tunggu kau datang mintak maaf.
aku tak mintak duet ke ape.
aku juz nak kata maaf tu.
sebelom aku mati, aku harap kau sedar ape yang kau buat tu.
aku takkan maafkan kau if kau still camni.
anyway, thanks banyak2 :")

so guys, sory kalau ayat aku kasar or kurang ajar.
aku da lame pendam.
dari sem 1 lg. sem 6 baru berani bersuara.
haishhhhh ! sabar ye hati.

assalamualaikumm.. 


Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: