Comot-Comot Sekalian :P

Saturday, January 14, 2012

jom ke degree !

salam :))
hey hey selamat malam yoo !
oke sekarang ni dah final semester kan..
alhamdullilah dan insyaALLAH dapat graduate dengan jayanya.
heee masalahnyeeee sekarang ni...
borang online penerapan ke ijazah uitm da bukak aww.
tapi aku maseh di awan awangan sebab tatau nak amek degree in ape -.-

sekarang aku diploma in business study, 
faculty of business management uitm. 
tapi... aku tak minat dengan business.
errr tapi lagi. walapon tak minat, result aku er boleh tahan jugak.
oke confius kat situ. minat ke tak sebenarnyer ni -.-"

dulu cita cita nak jadi veterinar tapi terkubur :((
so skang kene pilih mase depan yang laen.
aku ade 4 pilihan.
sama ada degree in masscom ( journalism ),
degree in masscom ( broadcasting )
degree in business administration ( human resourse)
ataupon degree in business administration ( islamic banking )

so otak dah bercelaru -.-
tanya abah, abah cakap tak kesah asalkan ade kerjaya yang baek. 
harap harap dapat la petunjuk nanti kan :)
aminn,,

oke so tuk sape sape yang nak apply penerapan ke degree uitm, 
bole la layari web di bawah ni :)) 



dan 


dan 

opsss jangan lupe beli pin BSN dulu tau.
pin penerapan. bukan upu :)) byeee !



Thanks Budak Comot. Komen la sikit :P

No comments: